wtorek, 1 grudnia 2015

Aztec burgund






Coat: Zara Basic
Pants: H&m
Jumper: Zara
Boots: Zara

11 komentarzy:

  1. sweter świetny, bardzo oryginalny i gustowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski sweter!;) pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. such a great casual look! love the sweater and the boots!


    http://jeansandroses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Burgund jak najbardziej. Lubię ten kolor. A Ty wygladasz swietnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Bardzo podobają mi się botki.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorystyka idealnie w moim guście, a Ty masz niesamowitą, przyciągającą urodę :)
    chciałam dodać do obserwowanych, ale niestety coś nie działa, gdy klikam w ikonkę G+..

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna stylizacja, bardzo podoba mi się twój styl :)
    Mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zestawik:) Spodnie i sweter są MEGA!:)<3

    http://www.justcleo.pl/2016/01/before-after-clip-in-hair-extensions.html

    OdpowiedzUsuń