środa, 25 kwietnia 2012

Kupiłam sobie na e-bayu moją wymarzoną sukienkę!
Niestety mojego rozmiaru nie było, więc kupiłam trochę większość, dam do zwężenia:)
 I bought on ebay my dream dress!
Unfortunately it was not my size, so I bought some, most, I will give to the narrowing :)


Kolejny must have na który będę oszczędzać to sukienka Trash <333
Another thing I want to have is a dress form Trash<33


Plus dodaje zdjęcie z sesji do firmy Dream Island;)
Add Photos from session to Dream Island company:)


14 komentarzy:

  1. suekinka od Trasha jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaaa! ale piekne sukienki!! jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  3. ta jeansowa sukienka jest cudowna, uwielbiam taki styl <3

    Pozdrawiam!
    http://strasznaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cena tej pierwszej sukeinki? jest super
    Da się ją jeszcze gdzies kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupilam za 60 euro, widziałam jeszcze jedną na ebayu za 119$

      Usuń
  5. jesteś modelka? jestes taka ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Boże. Pierwsza sukienka jest piękna! Gdybyś miała link do niej, prosiłabym bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ebay.com/itm/H-M-FASHION-AGAINST-AIDS-STRETCH-DENIM-BODY-CON-KATY-PERRY-DRESS-16-12-42-RARE-/250830705180?pt=UK_Women_s_Dresses&hash=item3a66acd21c

      tutj rozmiar 42

      Usuń
    2. bardzo dziękuję!sama nie mogłam znaleźć:)P.S. zazdroszczę Ci urody i figury :))

      Usuń
  7. skąd ja znam tę pierwszą sukienkę? boska:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta dżinsowa jest przegenialna! przepiękna! wielkie wow!
    ta zielona mi się już opatrzyła, ale też jest fajna :D

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli ta dzinsowa Ci się znudzila to chętnie ją przygarnę :) kontakt na maila

    OdpowiedzUsuń