czwartek, 19 kwietnia 2012

Black flowers

Byłam wczoraj na American Pie Reunion, polecam serdecznie !
Yesterday I was in the cinema on American Pie Reunion, check it out!


Chciałam Wam pokazać genialny krój bluzki
 i cudny jej kolor w połączeniu z kwiatowymi spodniami,
 do zestawu chciałam dorzucić kobaltowe szpilki lakierki
 z new look'a ale niestety w sklepie już nie było mojego rozmiaru;/









Pants:  h&m
Shoes: Aldo
Shirt: romwe.com
Jewelery: h&m
Belt: River Island

A tu mój Marcin, będzie zły, że wrzuciłam tu jego zdjęcie - no ale trudno ; *


Zapraszam na moje ALLEGRO





35 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz :) świetnie te spodnie się prezentują w połączeniu z mocnym kolorem bluzki :) świetne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa ta bluzka. pięknie połączyłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Aż brak mi słów, przepiękna stylizacja, Ty, spodnie i kolor bluzki, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. those trousers look AMAZING on you :) so so so nice. Love the colours and they look great with the electric blue colour top.

    Mel x
    www.mediamarmalade.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądasz. Ja też chcę te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow this style is very nice!! i love the pants!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten Twój Marcin :>
    przy takich zdjęciach, żałuję że obcięłam włosy! śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! que bellas fotos! ame todo de tu outfit!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znowu polowałam na te buty, ale nie było rozmiaru. Kupiłam bardzo podobne w prima modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look!! Those pants look fantastic on you! lucky you ;)
    Love your blog!!

    www.stylelovely.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz przepięknie, zakochałam się w Twojej urodzie!:)
    o zestawie już nie wspomnę - GENIALNY!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny sweter !!

    + obserwuję i liczę na to samo :)
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  14. Pretty shoes!the outfit is cute!

    http://thejuliettem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz absolutnie genialnie! odjazdowe spodnie, magiczny kolor bluzki, do tego idealnie tu pasujące czarne szpilki - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś przecudowna, ten outfit jest wprost genialny, kocham takie stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny look, podoba mi sie maksymalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your shoes~!!

    --Izumi
    HYBRID HUNTER

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie jak zawsze:D możesz zdradzić co to za kolor twoich rewelacyjnych włosów ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje;) to moje naturalne, ale planuje zrobić je troche w odcieniu rubinu z brązem ;)

      Usuń
    2. jeju zazdroszczę ;D

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia, a jaka Ty jesteś piękna! ;) Zestaw genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zakochałam sie :D

    Ps. jak uzyskujesz taką mega objętość ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam facetów w trampkach ;d
    Wracając jednak do Ciebie - jesteś przepiękna! ;O
    Piękny zestaw, bluzka powala mnie na kolana, cudo! Całość jest doskonała ;)


    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz zjawiskowo:) Te szpilki pasują idealnie gdyby były niebieskie mogłyby przytłumić urok bluzki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z Amy :) jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  25. łaaaaa, ale masz dobrą jakość zdjęć, ta kolorystyka <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Prezentujesz się nieziemsko !!! :D:D:D Świetna kolorystyka, rewelacyjne spodnie.... piękna Ty !!! :D:D:D Super!

    OdpowiedzUsuń