poniedziałek, 26 grudnia 2011

Powrót do przyszłości

Lubię czasem pooglądać amerykańskie filmy na których okres świąteczny jest pokazany tak idealnie...
Plus komercyjne "grudniowe" piosenki aż do porzygu ;d
Śnieg, choinka, pierniczki, pyszne jedzenie, rodzina i  cudowne ozdoby.
Troche to przesłodzone jak tak patrze na swoją noc wigilijną ;)
Nie można narzekać, nie ma źle.
Po kolacji musiałam odpalić film "Podróż do przyszłości", który uwielbiałam w dzieciństwie ; x




Prezenty dostałam bardzo fajne, co prawda sama wybierałam ; p
Kożuszek : Cubus

Spódniczka: River island
[na żywo wygląda inaczej troche ale to pokażę później]
Lolitka; )


Prezent od mojego chłopaka <3
Sukienka H&M

Jutro wybieram się na zakupy (wyprzedaże *.*)
I do dentysty...



14 komentarzy:

  1. ładna sukienka.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna jest ta sukienka;D musze udac sie do h&m i koniecznie przymierzyc;))ja na wyprzedaze ruszam dopiero w czwartek, ale juz nie moge sie doczekac;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny styl! :) Oglądam bloga od dawna i zawsze jestem zachwycona stylizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam tą spódniczkę w river island! jest super, chyba sobie także ją sprawię

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te ciastka!!
    zawsze z gorącą herbatą je zjadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka boska! :))
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny płaszcz! Nie widziałaqm go w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekamy na zdjęcia z wyprzedaży jestem ciekawa co kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki masz rozmiar ciuchów?

    OdpowiedzUsuń
  10. All i want for Christmas is you <3
    Jedyna piosenka, która zawsze poprawia mi humor w święta :D

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaa jaka piekna sukenka! nie widziałam jej teraz w h&m, z jakiej to kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja też nie pamiętam kiedy była w sklepie. Ale z pewnością znajdziesz taką na allegro; )

    OdpowiedzUsuń